MONSTRE DE COLORS

Al principi del conte, el monstre no sap què li passa, totes les seves emocions estàn mesclades, està content, trist, enfadat, té por, està tranquil, enamorat,..., no sap que pot fer, està CONFÓS. Llavors una amiga seua li diu que ha de separar les emocions. I això hem fet a l'aula parlar de cada emoció separada la una de l'altra.


                     

Després d'aquesta primera trobada amb el "monstre de colors", i després de veure tot el conte, i abans de pintar el dibuix, vàrem mantenIr una conversa sobre: COM ENS SENTIM NOSALTRES?
 
Gerard P.: groc perquè estic content
Oliver: groc perquè estic content
Elena: groc perquè estic contenta
Asier: verd perquè estic tranquil
Jaume: verd, estic tranquil
Leire: rosa perquè estic enamorada de mi camiseta
Gabriela: groc, estic alegre i contenta
Basim: groc, content
Alia: alegre,groc
Alma: rosa, enamorada
Paula: negre, tinc por dels fantasmes, hoy tengo mucho miedo
Iulia: groc, yo estoy contenta
Mateo: groc, content
Joana: groc, contenta
Gerard T.: vermell, como mi camiseta
però estàs enfadat? sí ( i riu)
Leo: verd, tranquil
Anna: vermell, porqué estoy enfadada con la noria porque se la han llevado a otro sitio
Victoria: vermell, estoy enfadada con los papis, me han despertado cuando era de día, y después me pongo contenta
Ariadna: rosa, estic enamorada de Amalia, és mi amiga
Amalia: negre, perquè tinc por d'en Garfio, porque sólo tiene una mano
Daniela: verd, tranquila
Jordi: vermell, estoy enfadado con mi papá porque me regaña cuando me porto mal
Amaya:???
 


Comentaris

Entrades populars