SEGONA CONVERSA SOBRE EL PROJECTE

Després de la primera conversa (i entrada) del projecte, mantenírem una altra conversa al dia següent:

Mestra: Després de la conversa anterior, els deman als infants: I sobre què us agradaria saber exactament més coses, sobre què voleu aprendre?
Elena: cosas del hielo, como se hace
Joana: veure com es fon el gel
Anna: quiero ir de viaje a un país donde hay hielo
Iulia: de cosas congeladas
Mestra: Sabeu a on hi ha gel?
Elena: al Polo Norte
Oliver: Sólo hay nieve en el Polo Norte
Mestra: Segur que només allà? ( no contestan). Ho haurem de comprobar i mirar a un mapa
Gabriela: un dia en mi terraza había hielitos petits y cuando los cogí se derritieron
Mestra: i d'on varen sortir els hielitos?
Gabriela: del cel
Oliver: cuando cae lluvia de nieve que se convierte en hielo
Mestra: i la pluja com es pot convertir en gel? 
Oliver: porque hace mucho frío
Asier: por todos los países hay nieve
Jordi: a mi me gustaría ir al país de Elsa y Anna
Amalia: es Arandel
Leo: yo quiero visitar a toda la familia de Frozen
Gerard P.: los pingüinos se deslizan con su barriga y viven en países muy fríos
Mestra: us agradaría saber quins animals viuen als països que fa molt de fred?
Molts: síííííí
Gabriela: al Pol Nord viuen animals i també hay animales en el Polo Sur
Gerard P,: viven los renos del Papá Noel
Gabriela: hay esquimales, y tienen guantes, botas de nieve, gorra, y viven en casas que se llaman "clus"
Mestra: "clus"?, algú sap com es diuen aquestes cases que diu na Gabriela?
Anna: un amigo de la patrulla canina vive en la nieve
Gabriela: Everest
Gerard P.: en el Polo Sur hay animales que viven en el agua y está muy fría
Oliver: sí, son las focas y también el oso polar que viven en el hielo
Iulia: es blanco
Asier: las ballenas
Mestra: las ballenas viuen a les aigues gelades?
Anna: algunas

Gabriela: hay osos que se meten en el agua y otros no

Comentaris

Entrades populars