REPRESENTACIÓ DELS RACONS


QUAN ELS INFANTS ACABEN DE JUGAR PER RACONS, FEIM UNA REPRESENTACIÓ, UNA DEVOLUCIÓ. AQUESTA LA FEIM DE FORMES DIFERENTS SEGONS EL DIA, EL TEMPS DEL QUE DISPOSEM, ETC.

*UN DIA LA FEIM ORALMENT, ENS SEIM TOTS JUNTS A L'ASSEMBLEA I CADA NIN/A ENS CONTA A QUIN RACÓ HA ANAT, AMB QUÍ HA JUGAT I QUÈ HA FET, QUIN MATERIAL HA UTILITZAT, ETC

*UN ALTRE DIA HO FEIM SENSE DESMUNTAR ELS DIFERENTS RACONS, ENS ATURAM, I ANAM RACÓ PER RACÓ I ELS COMPANYS/ES QUE HAN ANAT A AQUELLS RACONS ENS EXPLIQUEN, ENSENYANT EL MATERIAL, QUÈ ÉS EL QUE HAN FET, AMB QUI HAN JUGAT, .....







 

 

 

 

 

 

 

*TAMBÉ FEIM LA REPRESENTACIÓ A TRAVÉS DEL TREBALL COOPERATIU. ELS INFANTS QUE HAN ANAT ALS DIFERENTS RACONS, REPLEGUEN EL MATERIAL, I ES QUEDEN AL RACÓ, AQUÍ FAN UNA REPRESENTACIÓ A TRAVÉS D'UN DIBUIX O PER ESCRIT  DEL QUE HAN FET. TAMBÉ ESCRIUEN EL NOM DELS PARTICIPANTS.











*TAMBÉ ESTEIM DISSENYANT UNA FITXA A ON ELS INFANTS INDIVIDUALMENT ESCRIURAN ELS PARTICIPANTS DEL JOC, DIBUIXARAN QUÈ HAN FET, ESCRIURAN EL NOM DEL RACÓ AL QUE HAN ANAT, I S'AUTOVALORARAN DE COM HAN ESTAT, S'HAN SENTIT, AL RACÓ A TRAVÉS D'UNA RUBRICA.

Comentaris

Entrades populars