MUNTAM LA CLASSE


COMENÇAM A FER FEINA A UN ESPAI NOU, UNA AULA QUE ESTÀ MIG BUIDA, AMB CADIRES, TAULES, PISSARRES,.., I TOTS JUNTS ENS ENGRESCAREM PER DONAR A AQUEST ESPAI IMPORTÀNCIA, FENT D'ELL UN ESPAI ACOLLIDOR, AMB ESPAIS BEN DIFERENCIATS I QUE ORGANITZAREM SEGONS LES NECESSITATS.

PER AIXÒ LES DUES PRIMERES SETMANES DEL COMENÇAMENT DEL CURS, LES DEDICAREM A DONAR VIDA A AQUEST ESPAI NOU, A ON ENS RETROBAREM CADA DIA, ORGANITZANT L'ASSEMBLEA, ELS DIFERENTS RACONS I LES SEVES DOTACIONS, LES DIFERENTS RUTINES, FOMENTANT, A LA VEGADA, UN SENTIMENT DE PERTINENÇA, JA QUE SOM LA CLASSE DE FROZEN.

MANTENIM DIFERENTS CONVERSES SOBRE: QUÈ TENÍEM EL CURS ANTERIOR, QUÈ ENS FALTA A L'AULA, QUÈ VOLEM TENIR,.... I PENSAM MOLT, I RECORDAM MOLT, OBSERVANT EL NOSTRE ENVOLTANT,....

IULIA: hay una pantalla que es para ver dibujos y pelis
ARIADNA: necesitamos material para hacer los nombres
GABRRIELA: y poner las fotos de los compañeros
IULIA: una cosa para poner a los niños que vienen y una cosa para poner a los que están malitos
ARIADNA: el calendario
OLIVER: los números
IULIA: los nombres de los encarregats
ARIADNA: faltan los cajones para poner las feinetas
OLIVER: i amb un pinzell ens fas cosquillas
ARIADNA: también hay que hacer los racons

MESTRA: QUINS VOLEU TENIR?
GABRIELA: contes
IULIA I AMALIA: caseta
ELENA:I ALIA: plàstica
LEO I GERARD P.: cotxes
AARIADNA, JORDI I OLIVER: construccions
BASIM: cuina
ARIADNA: lletres, y también donde estaban los puzzles
MESTRA: COM ES DEIA AQUELL RACÓ?
NINGÚ ES RECORDA. ERA EL DE JOCS COMPARTITS
ARIADNA: i el que anàvem amb n'Esther
MESTRA: I COM ES DEIA?
SILENCI. ES REFEREIXEN AL SENSORIAL



 

Miram la classe i anam descobrint a on estan amagats els racons, i el nou material del que disposen a cada un d'ells.

RACÓ DE CONSTRUCCIONS
 

 

RACÓ DE CONTES
 


RACÓ DE PLÀSTICA
 
EN GERARD PONS EM DEMANA QUE PER QUÈ TENEN BOSSES DE PLÀSTIC ELS CAVALLETS.
ARIADNA: Per pintar
GERARD P. ; Ahh, per pintar al paper i no embrutar

RACÓ DE LECTOESCRIPTURA
 


RACÓ DE JOCS COMPARTITS
 

 

AQUÍ HAN DESCOBERT UN ESPAI, PERÒ ELS EXPLICO QUE NO ÉS CAP RACÓ, SINÓ QUE TOTS ELS JOCS QUE ES TROBEN A AQUESTA PRESTATGERIA S'UTILITZARAN QUAN ACABIN DE FER UNA FEINA O D'ESMORZAR.
 


SE N'ADONEN DE LA PISSARRA DIGITAL, PERÒ ELS DEMAN QUE SENSE UNA ALTRA COSA NO FUNCIONA,
MESTRA: per veure algo a la pantalla necessitam algo, què penseu què és?
VICTORIA I ARIADNA: UN ORDINADOOOOORRRR
I ELS EXPLICO QUE SERÀ EL RACÓ DE L'ORDINADOR, QUE L'ANY PASSAT NO VÀREM GAUDIR D'ELL, PERÒ QUE ENGUANY ENS HAN COMPRAT UN ORDINADOR NOU.
 


GERARD P,: I EL DE LA CASETA???
ELS EXPLICO QUE ENGUANY AQUEST RACÓ ES VA QUEDAR A LA CLASSE DE 3 ANYS I QUE ENGUANY HEM DE PENSAR UN NOU PER LA NOSTRA CLASSE
GABRIELA: TENGO UNA IDEA CHULA PARA UN RACÓ, EL RACÓ DE PINTACARAS
ARIADNA: O DE DISFRACES
GABRIELA: O EL RACÓ DE FESTES, CON MANZANAS, TARTAS,....

I AIXÍ ÉS COM DESCOBRIREN ELS RACONS. TENIEN MOLTES GANES DE JUGAR AMB EL MATERIAL NOU, TOT ERA UNA NOVETAT.

A POC A POC, I DESPRÉS DE LES DUES PRIMERES SETMANES, ANAM MUNTANT LA NOSTRA ASSEMBLEA, CADA VEGADA AMB MÉS MATERIAL, FINS ARRIBAR A TENIR TOT EL QUE NECESSITAM PER FER LES RUTINES DE CADA DE MATÍ.
 



 

 

 






Comentaris

Entrades populars