divendres, 10 de juny de 2016

EL MÓN A TRAVÉS DELS CONTES

DURANT AQUESTS DOS DARRERS TRIMESTRES HEM TREBALLAT DIFERENTS CONTES, AMB ELLS HEM POGUT TREBALLAR DIFERENTS CONTINGUTS, I TAMBÉ ENS HAN AJUDAT A CREAR UN CLIMA CÀLID I ADEQUAT PER A LA CONVIVÈNCIA A L'AULA. A TRAVÉS DELS CONTES HEM APRÈS MOLTS DE CONCEPTES, I TAMBÉ A TRAVÉS DE LES DIFERENTS ACTIVITATS REALITZADES, JOCS,....., HEM APRÈS A CANALITZAR ELS NOSTRES SENTIMENTS, LES NOSTRES EMOCIONS, ENS HAN AJUDAT A INTRODUIR DIFERENTS TEMES TRACTATS, PERÒ TAMBÉ A APROFUNDIR EN ALTRES, ETC, ETC.

AL SEGON TRIMESTRE ENS VÀREM CENTRAR MOLT EN EL MONSTRE DE COLORS, COM JA SABEU, ES VAREN FER DIFERENTS ENTRADES CADA VEGADA QUE TREBALLÀVEM UNA EMOCIÓ, PERÒ TAMBÉ MIRÀREM ALTRES CONTES.
ALGUNS DELS CONTES QUE HEM TREBALLAT AL LLARG D'AQUEST TRIMESTRE HAN ESTAT:


EL SENYOR GUERRA I LA SENYORA PAU: AQUEST CONTE EL MIRÀREM A UNA CLASSE AMB PISSARRA DIGITAL, I A  PARTIR D'ELL TREBALLÀREM EL TEMA DE LA PAU, EL BON COMPORTAMENT, LES BONES ACCIONS, I TAMBÉ LA GUERRA, LES ACCIONS DOLENTES,.....


 

 

 

N'ELMER: AMB ELL VOLÍEM INTRODUIR DOS TEMES, CARNESTOLTES, PERQUÈ EL CONTE ACABA AMB UNA FESTA DE CARNESTOLTES, I LA INTEGRACIÓ, JA QUE N'ELMER ÉS UN ELEFANT DIFERENT, PERÒ ACCEPTAT PER TOTHOM.


 

 

 
A CONTINUACIÓ FÉREM UNA TITELLA MOLT GUAPA I DIVERTIDA QUE ELS VA AGRADAR MOLT:

 

 

 


CARNESTOLTES: ES VA TREBALLAR AQUEST TEMA A TRAVÉS DE DIFERENTS CONTES.

 

 






EL MONSTRE DE COLORS: COM JA SABEU A TRAVÉS D'AQUEST CONTE ES VA TREBALLAR DIFERENTS EMOCIONS, DE LES QUALS JA VAIG FER UNA ENTRADA DE CADA UNA D'ELLES, AMB LES CONVERSES DELS INFANTS.
A PARTIR D'AQUEST CONTE TAMBÉ FÉREM UN EMOCIONARI A CLASSE.


 

 

ALGUNS DELS CONTES QUE HEM TREBALLAT AL LLARG DEL TERCER TRIMESTRE HAN ESTAT:

LA LLEGENDA DE SANT JORDI: VA ARRIBAR EL DIA DEL LLIBRE, I A TRAVÉS DE LES TITELLES I AMB AJUDA DE LA PISSARRA, CONTÀREM EL CONTE DE SANT JORDI.



LA CUA DEL DRAC: A TRAVÉS D'AQUEST CONTE ES VA TREBALLAR DIFERENTS ASPECTES, COM PER EXEMPLE COM GESTIONAR LA NOSTRA RÀBIA, TOTHOM S'ENFADA, PERÒ TAMBÉ SE'NS PASSA L'ENFADO, TENIR CURA DE LES COSES, DE LES JOGUINES, EL CONSUM CONTROLAT DE LES COSES QUE TENIM I DEMANAM,....



DESPRÉS FÉREM UNA TITELLA DEL CONTE:





LES ESTRELLES DE COLORS: A TRAVÉS D'AQUEST CONTE TREBALLÀREM L'ALEGRIA




AQUEST CONTE TENIA UNA SORPRESA QUE ELS VA ENCANTAR, AMB UNA CREMA MÀGICA DESCOBRIRÍEM SI ELS NENS I NENES ERAN FELIÇOS, I ESTAVEN CONTENTS, SI DESPRÉS DE POSAR LA CREMA SORTIEN ESTRELLETES, PURPURINA, ÉS PERQUÈ ESTÀVEM MOLT CONTENTS, I AIXÍ VA SER, A MÉS A MÉS TAMBÉ ES VAREN POSAR ESTRELLETES PER TOT EL SEU COS. MIREU
















EL COJÍN DE MARTINA REPENTINA: N'ARIADNA ENS VA DUR UN DIA AQUEST CONTE, I UN DIA EL VÀREM LLEGIR. A TRAVÉS D'ELL TREBALLÀREM LA RÀBIA, L'ENFADO, I QUÈ FER PER CONTROLAR.LO. DE VEGADES HI HA DIES QUE RES SURT COM NOSALTRES VOLDRÍEM I ENS ENFADAM, PERÒ COM PODEM GESTIONAR AQUESTS ENFADOS SENSE QUE NINGÚ SURTI PERJUDICAT?:












DESPRÉS FÉREM UN DIBUIX:





EN PATUFET: A TRAVÉS DE TITELLES CONTÀREM AQUEST CONTE TAN POPULAR. PERQUÈ SER PETITS NO ENS IMPIDEIX PODER FER MOLTES COSES, PERÒ TAMBÉ ÉS MOLT IMPORTANT FER CAS ALS GRANS.





EL PEIX IRISAT: A TRAVÉS DE LA PISSARRA DIGITAL VÀREM VEURE I ESCOLTAR AQUEST CONTE, QUE ENS PARLA DE LA IMPORTÀNCIA DE COMPARTIR,  I TOT EL QUE GUANYAM QUAN HO FEIM I LO BÉ QUE ENS FA SENTIR.
AQUEST CONTE EL CONTÀREM ARREL DEL PROJECTE DELS PEIXOS.







DESPRÉS FÉREM EL NOSTRE PEIX IRISAT:








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada