MÚSICA: FEIM UNA NADALA

COM EL CURS ANTERIOR, HEM PREPARAT UNA NADALA FETA PELS ALUMNES PER CANTAR-LA EL DIA DEL FESTIVAL DE NADAL.

HEM UTILITZAT PER LA SEVA REALITZACIÓ UNA DINÀMICA COOPERATIVA QUE ES DIU: 1-2-4. CONSISTEIX EN:
*PRIMER: CADA IINFANT APORTA LA SEVA IDEA, UNA PARAULA O UN DIBUIX RELACIONAT AMB EL NADAL I QUE VOL QUE SURTI A LA CANÇÓ.
*SEGON: ES JUNTEN PER PARELLES, DEL MATEIX EQUIP, I COMPARTEIXEN LES SEVES IDEES SUMANT LES DUES IDEES INDIVIDUALS EN UNA TOTA SOLA.
*QUART: ARA LES DUES PARELLES DE CADA EQUIP ES JUNTEN, FORMANT L'EQUIP SENCER, I JUNTEN LES IDEES QUE HAN SORTIT DE LES DUES PARELLES, INTENTANT QUE SURTI UNA IDEA TOTA SOLA O DOS SI SON MOLT DIFERENTS.

ELS RESULTATS FINALS, ÉS A DIR, LES FRASES QUE HAGIN SORTIT DE CADA EQUIP, SERAN LES IDEES QUE TENIM PER LA NOSTRA NADALA, AQUESTA ES FA JUNTAMENT AMB LA CLASSE DELS POPS SUPERHEROIS, QUE TAMBÉ HAN FET LA MATEIXA DINÀMICA I TENEN LES SEVES CONCLUSIONS.

APORTACIONS INDIVIDUALS:













APORTACIONS PER PARELLES:










PER A REALITZAR CADA PART DE LA DINÀMICA TENIEN UN TEMPS LIMITAT


AL FULL VERD S'INTENTAVA SUMAR LES DUES IDEES DE LES PARELLES, FORMANT UNA TOTA SOLA O DOS SI EREN MOLT DIFERENTS:















Comentaris

Entrades populars