TAULES MUSICALS(TAULES COOPERATIVES)

HEM FET UNA DINÀMICA DE COHESIÓ DE GRUP QUE CONSISTEIX EN ESCOLTAR LA MÚSICA I BALLAR,  QUAN AQUESTA S'ATURA, TOTS ELS INFANTS HAN DE POSAR-SE A DALT DE LES TAULES I NO POSAR ELS PEUS EN TERRA, ÉS UNA VERSIÓ DEL JOC DE LES CADIRES DE TOTA LA VIDA, PERÒ EN AQUESTA OCASIÓ NO PERDEN ELS INFANTS QUE NO ES SEUEN, SINÓ QUE ANIREM LLEVANT TAULES DE TAL MANERA QUE A L'ESPAI MÉS REDUÏT ELS INFANTS S'HAURAN D'AJUDAR ELS UNS ALS ALTRES PER TAL DE QUE NINGÚ ES QUEDI A TERRA, JA QUE ÉS UNA ACTIVITAT EN LA QUE SI UN ES QUEDA A TERRA TOTS I TOTES PERDEN, NO NOMÉS AQUELL QUE ES QUEDA SENSE LLOC.

UNA VEGADA TOTS HAN ACONSEGUIT POSAR-SE DALT DE LES TAULES, S'ELIMINA UNA TAULA I ELS INFANTS SEGUEIXEN BALLANT AL RITME DE LA MÚSICA. 
AIXÍ FINS QUEDAR AMB DUES TAULES  I PODER ASSOLIR L'OBJECTIU: QUEDAR TOTS DALT DE DUES TAULES SENSE POSAR ELS PEUS AL TERRA GRÀCIES A LA COORDINACIÓ, L'AJUDA, LA COMUNICACIÓ I LA INTERACCIÓ ENTRE ELS ALUMNES.

A MESURA QUE ANAVEN LLEVANT LES TAULES SORGIEN ELS PROBLEMES DEL POC ESPAI QUE QUEDAVA, I, ALGUNS INFANTS ES QUEDAVEN SENSE LLOC, LLAVORS VÀREM HAVER D'ATURAR EL JOC PERQUÈ NO ARRIBAVEN A CAP CONSENS DE COM HO PODÍEM FER, I VÀREM FER UNA ALTRE SESSIÓ UN ALTRE DIA.

AMB AQUEST JOC HEM APRÈS QUE SI NO PARLAM ENTRE TOTS I ENS AJUDAM SORGEIXEN CONFLICTES PER VOLER ESTAR TOTS DALT DE LES TAULES, ENS EMPENYEM UNS ALS ALTRES PER TENIR UN LLOC, ENS ESTIRAM PER LLEVAR-NOS EL LLOC...

ELS PROPIS INFANTS HAN ARRIBAT A LES CONCLUSIONS DEL QUÈ PODRÍEM FER PER PODER ESTAR TOTS I TOTES DAMUNT DE LES DUES TAULES:

- IULIA: AJUDANT
- ALEJANDRO: PONERNOS ALREDEDOR DE LA TAULA DE PEU.
- AMALIA: PONERNOS DE PIE.
- GERARD P.: DE PIE O ASSEGUTS, LOS PIES OCUPAN MENOS ESPACIO.
- VICTORIA: PONER LAS TAULAS SEPARADAS.
- LEIRE: LOS DE EN MEDIO DE PIE Y LOS DE ALREDEDOR SENTADOS.

































A LA SEGONA SESSIÓ HO VÀREM ACONSEGUIR!!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Comentaris

Entrades populars