"LA TERANYINA"

Hem fet una dinàmica de grup, per tal de fomentar la participació equitativa entre tots els membres del grup classe, es diu: "la teranyina".
Tots els alumnes es col.loquen fent un cercle. Primer començo jo agafant la punta del fil de llana i li tir el cabdell a un infant, aquest ha de fer el mateix i tirar-li a un altre company/a, així fins que a tothom li hagin tirat el cabdell. Abans de tirar el cabdell a un infant s'ha de dir el nom de nin/a a qui va dirigit i un aspecte positiu d'ell/a, o una habilitat seua que ens agrada, o ens fa sentir bé.
El meu objectiu és, a més de que hi hagi una participació de tots/es, potenciar l'autoestima dels infants.
En acabar la dinàmica observam la teranyina i dic als infants la importància de participar tots/es per poder fer-la i sostenir-la, i que si un nin/a la deixa o no participa tot es desfà, és a dir, la importància de que tots /es hem de col.laborar..
Alguns dels aspectes que s'han dit han estat:
- perquè juga amb mi
- perquè és el meu amic
- perquè li agrada la música com a mi
- perquè juga molt bé amb mi
- perquè em fa sentir feliç
- perquè m'agrada estar amb ella
- perquè m'alegra molt
- perquè és molt especial
















HA ESTAT UNA DINÀMICA MOLT GUAPA I ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ!!!

Comentaris

Entrades populars