divendres, 30 de desembre de 2016

CARTA ALS REIS DE L'ORIENT
 I VISITA DEL PATGE REIAL


ABANS DE FER LES CARTES DELS REIS, NA MATI ENS CONTA DOS CONTES SOBRE EL PARE NOEL I ELS REIS DE L'ORIENT, QUE SÓN ELS PERSONATGES QUE ENS DUEN REGALS PER NADAL.







A CLASSE HEM ESTAT PREPARANT DUES CARTES PER DONAR-LI AL PATGE REIAL EL DIA QUE VINGUI A VISITAR-NOS.

UNA INDIVIDUAL, ON CADA INFANT RETALLA DE LES REVISTES DE JUGUEROIS AQUELLS REGALS QUE VOL DEMANAR ALS REIS PER CASA, COM A MÀXIM PODIEN DEMANAR 3, PERQUÈ HI HA MOLTS DE NENS I NENES EN EL MÓN I LES JUGUETES S'HAN DE REPARTIR ENTRE TOTS I TOTES.




 

 



I DESPRÉS HEM FET UNA CARTA CONJUNTA, DE LA CLASSE DE FROZEN, DE 4 ANYS B, DE L'ESCOLA DE CAN MISSES, PERQUÈ TAMBÉ ENS DUGUIN ALGUNA COSA PER LA NOSTRA CLASSE.
HEM MIRAT ELS RACONS I ELS INFANTS HAN PENSAT QUE ENS PODRIEN DUR..........., O QUE NECESSITAM.........:

GABRIELA: una caseta grossa
IULIA: no tenim la caseta perquè està a la classe de 3 anys
PAULA: una cuineta
JOANA: plastilina blanca pel racó de plastilina
ANNETTE: plastilina azul que está mojada
GERARD T.: ordinador de jugueta
JAUME: cotxes
AMALIA: racó de disfresses
ANNA: y de caras de maquillar
BASIM: pinta caras y pinta uñas
GERARD P.: Everest pel racó de construccions
ALMA: plastilina gris
IULIA: plastilina de colorines
GERARD P.: una casa de playmòbils
VICTORIA: o el hospital de playmóbil
OLIVER: y los piratas


PERÒ TOT AIXÓ SI ENS PORTAM SÚPER BÉ!!!!!!!!!

DESPRÉS DE FER AQUESTA PLUJA D'IDEES, CADA INFANT HO REFLECTIA A UN PAPER, A TRAVÉS D'UN DIBUIX, O D'UNA PARAULA, O LES DUES COSES.
PER A REALITZAR AQUESTA FEINETA DE LA CARTA CONJUNTA, ANAM A APLICAR UNA DINÀMICA DEL TREBALL COOPERATIU QUE ES DIU: "1, 2, 4". CONSISTEIX EN QUE CADA INFANT FA, PRIMER DE TOT, UNA EXPOSICIÓ INDIVIDUAL(1) DEL QUE A ELL LI AGRADARIA DEMANAR. 
ENS POSAM PER PETITS GRUPS I CADA UN FA EL QUE ELL VOL PER LA CLASSE. AQUÍ TENIU ALGUNES IMATGES DELS DIFERENTS GRUPS DE TREBALL








QUAN JA TENIM LES APORTACIONS INDIVIDUALS, HI HAURIA D'HAVER UNA ALTRA FEINA PER PARELLES(2), PERÒ COM SÓN MOLT PETITS, I ES FARIA MOLT LLARG, PASSAM A LA DARRERA FASE DE LA DINÀMICA, LA (4), QUE CONSISTEIX EN QUE ARA CADA GRUP, A UN ALTRE PAPER, I DEIXANT DE BANDA LES PREFERÈNCIES INDIVIDUALS, I PENSANT COM A GRUP, HAN DE POSAR-SE D'ACORD ENTRE ELLS/ES I TRIAR NOMÉS UNA COSA.
AIXÒ ELS RESULTA DIFÍCIL, PERQUÈ HI HA INFANTS QUE ELS COSTA PENSAR EN LA RESTA I DEIXAR DE COSTAT LES SEVES IDEES I PREFERÈNCIES. PERÒ HA SORTIT MOLT BÉ. 
AQUÍ TENIU ALGUNES IMATGES AJUDANT-SE ENTRE ELLS/ES, ARRIBANT A UN ACORD SOBRE QUÈ DEMANEN COM A GRUP,.....











AQUÍ TENIU ELS RESULTATS FINALS DEL QUE VOLEN DEMANAR ALS REIS PER LA NOSTRA CLASSE:











A UNA ALTRA SESSIÓ, I EN PETITS GRUPS, FÉREM UNS DIBUIXOS MÉS ACOLORITS I MÉS DETALLATS DEL QUE VÀREM ACORDAR QUE DEMANARÍEM, PER DESPRÉS AFERRAR-LOS A LA NOSTRA CARTA PELS REIS. EN PETITS GRUPS, I ENTRE TOTS FÉREM UNS DIBUIXOS MOLT GUAPOS.
































AQUÍ TENIU COM VA QUEDAR LA NOSTRA CARTA DE GRUP, BEN GUAPA VERITAT!!!!!!!!

I PER ACABAR VÀREM ESCRIURE EL REMITENT:
CLASSE DE FROZEN
4 ANYS B
ESCOLA DE CAN MISSES








ARA NOMÉS FALTA PORTAR-NOS BÉ I VEURE QUE ENS DUEN!!!!



AQUÍ TENIU ALGUNES IMATGES DEL MOMENT EN QUE VA VENIR EL PATGE REIAL, VA SER SÚPER EMOCIONANT, ELS NENS I NENES ESTAVEN IL.LUSIONATS I ES VAREN PORTAR MOLT BÉ, A MÉS ENS VA DONAR UN REGALET A CADA UN/A.
 

 

 

 

 


VA SER UN MOMENT MÀGIC, PLE D'IL.LUSIÓ, ELS INFANTS ESTAVEN EMOCIONATS. 
ENGUANY EL PATGE REIAL HA VINGUT ACOMPANYAT D'UN AJUDANT, MOLTES GRÀCIES PER LA VOSTRA VISITA, HO HEU FET GENIAL!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada