BUTLLETÍ 2a AVALUACIÓ

Estimades famílies,
avui hem publicat al programa de gestió de la Conselleria d’Educació (GESTIB) el butlletí d’avaluació del 2n trimestre. Malgrat les 3 setmanes d’aturada que duim, al centre ens va donar temps a realitzar les sesisons d’avaluació docent, ja que havíem avançat l’avaluació per equilibrar els dies lectius entre la 2a i la 3a avaluació.
Sabem que de vegades l’accés al GESTIB dóna problemes. Per aquesta raó, si no poden accedir-hi, no dubtin en comunicar-ho a la tutora del seu grup, o directament telefonar al centre. 
Atentament,
La Direcció


Estimadas familias,
hoy hemos publicado en el programa de gestión de la Consellería de Educación (GESTIB) el boletín de evaluación del 2º trimestre. A pesar de las 3 semanas de parón que llevamos, en el centro nos dio tiempo a realizar las sesisons de evaluación docente, ya que habíamos avanzado la evaluación para equilibrar los días lectivos entre la 2ª y la 3ª evaluación.
Sabemos que a veces el acceso al GESTIB da problemas. Por esta razón, si no pueden acceder, no duden en comunicarlo a la tutora de su grupo, o directamente llamar al centro.
Atentamente,
La Dirección

Comentaris

Entrades populars