EL MÓN A TRAVÉS DELS CONTES
DURANT AQUEST TRIMESTRE HEM TREBALLAT DIFERENTS CONTES, AMB ELLS HEM POGUT TREBALLAR DIFERENTS CONTINGUTS, I TAMBÉ ENS AJUDEN A CREAR UN CLIMA CÀLID I ADEQUAT PER A LA CONVIVÈNCIA A L'AULA. AMB ELLS HEM APRÈS MOLTS DE CONCEPTES, I TAMBÉ A TRAVÉS DE LES DIFERENTS ACTIVITATS REALITZADES, JOCS,....., HEM APRÈS A CANALITZAR ELS NOSTRES SENTIMENTS, LES NOSTRES EMOCIONS, ENS HAN AJUDAT A INTRODUIR DIFERENTS TEMES TRACTATS, I A APROFUNDIR EN ELLS, ETC, ETC.
ALGUNS DELS CONTES QUE HEM TREBALLAT HAN ESTAT:
COMENÇAM L'ESCOLA: AQUEST VA SER EL PRIMER QUE VÀREM CONTAR I AMB ELL HEM VOLGUT TREBALLAR EL PERÍODE D'ADAPTACIÓ, LES ANGOIXES, DUBTES, PORS,...QUE PODEN TENIR ELS INFANTS AL COMENÇAMENT DEL CURS, SOBRETOT EN UN ESPAI NOU, AMB UNS COMPANYS/ES NOVES, AMB UN ADULT QUE NO CONEIXEN,...
EL GEGANT DE GUIX: AMB AQUEST CONTE HEM TREBALLAT LES DIFERENTS PARTS DE LA CARA, HEM DIBUIXAT LA NOSTRA, HEM TREBALLAT CONCEPTES COM: GRAN(GEGANT)-PETIT(NOSALTRES),...
ARA VE LA TARDOR I LA CASTANYERA: AMB ELLS HEM INTRODUIT I HEM APROFUNDIT EN EL TEMA DE LA TARDOR, LES TRADICIONS, ELS COSTUMS, EL MENJAR TÍPIC D'AQUESTA ESTACIÓ,....
HUGO TÉ UNA GERMANETA: ENS PARLA DE L'ARRIBADA D'UN MEMBRE MÉS A LA FAMILIA. A L'AULA TENIM ALGUNS INFANTS QUE ESPERAVEN UN GERMANET I VOLÍEM TRACTAR EL TEMA DE LA GELOSIA.
LA TORTUGUETA: PER TREBALLAR NORMES DE CONVIVÈNCIA
TOTS ELS PETONS DEL MÓN: FOMENTAM L'ESTIMA I EL DEIXAR-SE ESTIMAR.
BOB ESPONJA: PERDIDOS EN EL TIEMPO: RELACIONAT AMB EL NOM DE L'AULA I AMB EL NOSTRE POSSIBLE PROJECTE.
ARRIBA EL NADAL I LA CARTA ALS REIS MAGS: RELACIONAT AMB EL MÓN NADALENC.
ALGUNS DELS CONTES QUE HEM TREBALLAT HAN ESTAT:
COMENÇAM L'ESCOLA: AQUEST VA SER EL PRIMER QUE VÀREM CONTAR I AMB ELL HEM VOLGUT TREBALLAR EL PERÍODE D'ADAPTACIÓ, LES ANGOIXES, DUBTES, PORS,...QUE PODEN TENIR ELS INFANTS AL COMENÇAMENT DEL CURS, SOBRETOT EN UN ESPAI NOU, AMB UNS COMPANYS/ES NOVES, AMB UN ADULT QUE NO CONEIXEN,...
EL GEGANT DE GUIX: AMB AQUEST CONTE HEM TREBALLAT LES DIFERENTS PARTS DE LA CARA, HEM DIBUIXAT LA NOSTRA, HEM TREBALLAT CONCEPTES COM: GRAN(GEGANT)-PETIT(NOSALTRES),...
ARA VE LA TARDOR I LA CASTANYERA: AMB ELLS HEM INTRODUIT I HEM APROFUNDIT EN EL TEMA DE LA TARDOR, LES TRADICIONS, ELS COSTUMS, EL MENJAR TÍPIC D'AQUESTA ESTACIÓ,....
HUGO TÉ UNA GERMANETA: ENS PARLA DE L'ARRIBADA D'UN MEMBRE MÉS A LA FAMILIA. A L'AULA TENIM ALGUNS INFANTS QUE ESPERAVEN UN GERMANET I VOLÍEM TRACTAR EL TEMA DE LA GELOSIA.
LA TORTUGUETA: PER TREBALLAR NORMES DE CONVIVÈNCIA
TOTS ELS PETONS DEL MÓN: FOMENTAM L'ESTIMA I EL DEIXAR-SE ESTIMAR.
BOB ESPONJA: PERDIDOS EN EL TIEMPO: RELACIONAT AMB EL NOM DE L'AULA I AMB EL NOSTRE POSSIBLE PROJECTE.
ARRIBA EL NADAL I LA CARTA ALS REIS MAGS: RELACIONAT AMB EL MÓN NADALENC.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada